Last Call

2009.05.31. 20:44

Mivel kedves cz.d. kolléga kijelentette hogy nem kommentel többet, én is szeretném az én részemről lezárni az évtized f@szságát...

Fantasztikus egy nap a mai, jövő héten két szopatós vizsgám lesz, ráadásul Szávay Ági is kiesett még délelőtt, úgyhogy belevetettem magam a tanulásba...ekkor kezdtem kapni olyan híreket msn-en hogy "ki ez a hülyegyerek a blogodon" és társai. Mire ideértem már 4-5 komment díszelgett egy olyan bejegyzés alatt, aminek meg sem kellett volna születnie, már bánom. Azért nem kommentben válaszoltam, mert mivel az én blogom, az én gondolataimnak kell rajta szerepelni...

Na szóval kb. végig azon gondolkodtam, hogy hogyan kéne erre reagálni, de most, hogy elvileg nem lesz több szitokáradat, eldöntöttem, hogy egyesével reagálok a sértegetésekre. Nem csak azért, mert nem bírnék elmenni mellettük, hanem mert így még egyszer elmondhatom az álláspontomat, sőt, néha még újat is mondhatok.

1. "levegőnek nézi az embert": Tehát ami történt szombaton. Köszöntetek, én KÖSZÖNTEM, erre az volt az első mondatotok, hogy "Peti, te tudsz németül, szólj a lányoknak hogy üljenek ide hozzánk" (ezt akár a Psenák, akár a Balázs alátámaszthatja). Ezután tényleg elküldtelek, mert viccnek szar volt, komolyan venni már egy ideje nem tudlak. Majd a második mondat az volt hogy "Szerezz nekünk valahonnan francia kártyát". Majd ezután kérdezni akartál még valamit, ezután lehet hogy azt mondtam hogy leszarlak, de nem valószínű, egyébként meg azután hogy gyakorlatilag 2 parancs volt az első két mondatod, feltételeztem hogy faszság lesz...bocsánat...

2. "A magyar mentalitás meg a jajdeszaritt már nagyon unalmas": Kb. 4 bejegyzésem szólt arról, hogy mennyire utálom a magyar mentalitást, de ez ne zavarjon, olvass inkább vissza. Az meg hogy nekem hol jó hol szar, magánügy.

3. A blog minőségéről. Elhangzott hogy "fos" meghogy "televan közhelyekkel és féligazságokkal. Ennek ellenére a bejegyzés után 27 órával megérkezett a kommented. Feltételezhetem hogy szoktad olvasni? Óóó dehogyis, bizonyára csak épp akkor épp itt jártál.

4. a BBC-sztori. Azoknak, akik nem tudnák, elmondom, hogy a két "olyan-szakra-járok-ahol-azt-se-tudom-mit-tanulok-de-sokat-fogok-keresni" emberke megkérdezte tőlem, hogy mire jó az anglisztika, mire én elmondtam pár lehetőséget, és hozzátettem, hogy olvastam egy interjút valami híradóssal aki pont ugyanezen szak elvégzése után a BBC-hez került hírszerkesztőnek. És igen, tartozom egy vallomással. Tényleg ez az álmom. Mindenkinek más, neked pl. az hogy valaha elvégzed a businessing szakodat. Ezek bizony mind2őnk részéről vad vágyálmok.

5. "apádtól örökölted" Ez volt a legnevetségesebb beírás, esetleg elgondolkozhatnál azon is hogy mennyi értelme van egy 20 éves embernek ezt mondani. Megnyugtatlak, van önálló életem. Legközelebb nézz már utána, lehet hogy az egyik ük-ükapám Habsburg-párti volt. Ő befolyásolja az összes döntésemet.

6. "szar felett egy szinttel, huszadrangú balfasz, szerencsétlen, önmagát kurva viccesnek képzelő" Ezekre a státuszokra kifejezetten büszke vagyok, mert ezek szerint

  • Paris Hilton és a Tokio Hotel felett vagyok egy szinttel,
  • van még hova fejlődnöm balfaszságban,
  • végre megtudtam miért bukok állandóan Ász-királlyal,
  • és az előző három mondattól senki sem kapott rekeszizom-görcsöt.

7. "feltűnési viszketegségben szenvedő" Nem tervezek szerepelni a Megasztárban, bár majdnem jelentkeztem a Máunika Shó "Segítség, mindenki apám alapján ítél meg" című műsorába. A Balázs-Show "Segítség, nem vagyok vicces" című részének forgatására be is hívtak, csak nem vállaltam el hogy megrendezetten verekedjek egy emberrel, aki sokkal viccesebb nálam. Gondolkodtam rajta hogy a Corvinuson jelentkezek a kereskedem és naiv emberek lehúzása szakra, de kiderült, hogy ha azt elvégezted, csak a főnököd ismer, és ő is "AZ"-ként szólít meg. Ezért mentem anglisztikára, hogy megkapjak egy olyan állást, ahol naponta 500 embertől kérdezhetem meg hogy kér-e ketchupot a sültkrumplihoz, és eközben uzsora-borravalóért favicceket mesélhetek, amikkel nem kerültem be a Showder Klubba. Amikor egy forgató tévéstábot látok, mindig beugrok a kamera képébe, és a hasamat mutogatom, rendszeresen utcazenélek, és karaokezok, csak hogy mindenki láthassa meg nem értett művészetemet. 5 könyvet publikáltam, ezek közül 3-at "Radnóti Miklós", 2-t "William Shakespeare" álnéven, de még félek felfedni a nyilvánosság előtt.
Ez neked feltűnési viszketegség? (hű milyen jól jönne most viccesnek lenni, sokkal jobbra megírhattam volna)

8. a kettőnk közti kommunikáció. Lássuk csak, 5 éve ismerlek, és azóta 3 témában tudtál hozzám szólni. Egy: apám milyen hülye. Kettő: a szakom és az ahhoz kapcsolódó dolgok (mindig fikázósan!). Három: milyen szar a blog. Minden szavadból a cinizmus és a lenézés árad, ezért azt csináltam amit Sándor mondott, kerültelek, mert nem voltam kíváncsi a lelombozó szövegedre. Ennyi.

9. "jöhetnek a barátok megvédeni" Megnyugtatlak, ők nem a bandám akiket arra utasítok, hogy védjenek meg. Látod, a Csusza is azt mondta hogy fárasztó vagyok ('NYÁD?). Egyébként köszönöm mindenkinek!

Ági! Te voltál az első és a legnagyobb meglepetés, úgyhogy tartozom neked egy (általam) dedikált Lonely Island CD-vel :D

Csusza! Megnyugtatlak, az elkövetkező 20 évben is fárasztani foglak! :D Addigra még a latex-búslakodó biznisz is menni fog!

Sándor! Neked valami különdíjat ki kell találnom a legbölcsebb komment kategória győzelméért!

Vacsi! Neked a Joshi Bharat-különdíj jár a legjobb költői kérdésért!

És a legjobban (komolyan) Psenák Bálintnak, aki megmutatta, hogyan kellene normálisan elmondani egy véleményt, utálkozás nélkül...

Aki meg MSN-en írt, annak is köszönöm, feldobtátok a napomat, ami egyébként valami furcsa okból a leglátogatottabb nap a blog történetében (20:00-kor volt 186 látogatás csak ma :D)

Na Hasta la Vista / Arrivederci / Daszvidánja / Au revoir!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr281155630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fashion Cookie Agi · http://fashioncookie4u.blogspot.com/ 2009.06.01. 14:41:21

peti,ezek után már nem kerülheted ki a dolgot.ha nem lesz lónli ájlend cd,köztünk mindennek vége!xD

csusza` · http://csusza.blog.hu 2009.06.01. 16:59:41

Pillanat. Azt mondtam, néha fárasztó, nem azt hogy fárasztasz - és nem mindig, csak néha... Hála istennek! :D Egyébként minden OK!
süti beállítások módosítása