egy rövid személyes üzenet

2009.05.31. 10:57

Kurva egyszerű lett volna kimoderálni a kommentedet, de azért nem teszem, mert igazad van mondanivalód egy részében. Az hogy nem köszöntem nem igaz, de az igaz hogy nem mentem oda beszélgetni. Hogy miért nem? Mert az elmúlt másfél évben annyi beszélnivalód volt velem, hogy kritizáld azt, hogy milyen szakra jelentkeztem. És ezt úgy teszed, teszem hozzá, hogy nem is ismersz, de baszogatsz azzal hogy így bölcsész úgy mekdonáccos, te meg majd mennyit fogsz keresni. Mióta van blog, azzal kapcsolatban is csak cinikus megjegyzéseket tudsz tenni. A múlt hétvégén meg annyi szöveged volt, hogy hívjuk oda neked a német lányokat, meg szerezzek neked kártyát...bocs hogy azt mondtam hogy leszarlak...úgy is gondoltam.

Az hogy mit írok a blogomba a SAJÁT magyarországi tapasztalataimról az magándolog, nem úgy, mint az, hogy itt nevezel unintelligensnek...

Szóval mondanám, hogy köszönöm az építő jellegű kritikát, de szerintem ez is csak egy ezerszer lejárt közhely...

Szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr201154534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

psbalint 2009.05.31. 11:47:33

hallod peti ez a válasz egész jó volt, cene te se mondtál semmi újat magadhoz képest :D (mint ahogy énse most :D)
attól függetlenül hogy cene mondja hogy büfészakra jársz, és cene véleménye nem mérvadó, attól még büfészakra jársz egyébként :D
a kedves németek meg is jegyezték hogy mennyire tapadtál rájuk haha:D

czene dani 2009.05.31. 14:24:43

Nana,nyugi Petike,ennyire szíven ütött a komment hogy kapásból írsz rá egyet ebbe a fos blogba?:)Legközelebb moderáld ahogy más blogokban is szokás.A mondanivalóm nem ennyi volt persze,szelektív memoria rulez.
Sajnos az ember az ilyen szerencsétlennel mint te nem is csinálhat semmit,aki azt hiszi hogy angol szakot végezve BBC-nél fog híradósnak állni,azt sajnos csak szánni lehet,de nem a te hibád,apádtól örökölted.Nagyon sajnálom hogy amit ide írsz,az legjobb esetben is csak a szar felett van egy szintel,köszönhetően a mérhetetlen szubjektivitásnak meg majomságnak.Értem én hogy ma mindeki blogozik,Péter se akar kimaradni a jóból,de menj kosarazni,egy leheletnyivel több tehetséged van hozzá.
És még valami,mert itt volt már egy olyan hogy miért álnak hozzád az emberek ahogy(jajj itt a peti benjoeban,stb):nos azért ,mert egy feltűnési viszketegségben szenvedő,magát kurva viccesnek képzelő,huszadrangú balfasz vagy,aki mindenkit csak lefáraszt.Moderáld ezt,vagy írj rá megint valami szellemeset,ami megint csak ,mint ez is,féligazságokon alapul.
Jó szórakozást

Fashion Cookie Agi · http://fashioncookie4u.blogspot.com/ 2009.05.31. 14:33:02

Huh,na csak most látom,mi megy itt.Én is anglisztikás vagyok, és az oké,hogy nem egy nyerő dolog,de attól még ez is egyetem,és igen,nehéz is,mert itt is tanulni kell,mint mindenhol.Ha végzünk mellé valami jó kis mastert vagy kereskedelmet vagy valamit,az tök jó kombó,és mi leszünk az élet császárai:D Peti meg tényleg vicces, és az meg kúl,hogy nem moderálja a kommented,legalább alázhatod a földig,amivel csak magad minősíted.És igen, a blogozás néha nyomi,nekem is van,de nem érdekel,ha annak látják az emberek,mert az olyanok,mint te,szerencsére nem olvassák.

czene dani 2009.05.31. 14:42:37

Ágikám,pszt.
A hipervicces barátodhoz odamentem,normálisan,semmi mosoyl,stb,megszólítom,hogy Peti.odafordul,jah,czene,leszarlak.És utána ő beszél itt hogy mit hogyan kéne,ráadásul semmi sértőt nem írtam,de válaszol rá egy komplett bejegyzést.Az,hogy büfésszak az angol,kb 2éves,msnen volt vicc.VICC.
Az meg hogy véded mert haverod,becsülendő,de nem kéne beleszólni,ha azt se tudod miről van szó.
ui.:a haverok-egymás-közt-blogolnak-és-tökjónekik meg sose vonzott

csusza` · http://csusza.blog.hu 2009.05.31. 17:46:27

Nem értem miért van helye itt a személyeskedésnek. "szerencsétlen" meg "apádtól örökölted" beszólásokat meg szerintem pláne mellőzni kéne, azért ez így igazából nem menő dolog... Bizonyára mindkét félnek igaza van valamilyen szempontból... Ebből nekem az jött le, hogy nem igazán bírjátok egymást, de ennek nem kéne ilyen szinten hangot adni, pláne nem egymás felmenőit szídni, meg ilyen paraszt megjegyzéseket tenni...
Petit ismerem sok éve... Idestova... Na jó, legyen X... Néha tényleg fárasztó, de elviselhető, lehet vele röhögni és nekem személy szerint nagyon jó barátom, így szúrta a komment a szemem...

icob84 2009.05.31. 18:10:11

"czene dani 0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

... szidja az aki jobbat csinál...

Kíváncsi lennék ezekután Czene Úr mindenbizonnyal magas színvonalú blogjára.

...azt meg, hogy ki milyen szakra jár szerintem teljesen felesleges negatív jelzőként emlegetni. Egy példa: kollégám öccse (27 éves körüli) "büfészakot" végzett, azaz külkeres vagy mi a szösz... most magasabb mint 1000 000 Ft nak megfelelő euró a fizuja, volvo S80-as a szolgálati autója (természetesen fullextrás) Prágában lakik, de van 2 Balatoni nyaralója... 27 évesen... a nagytesó meg építőmérnök, egyetemi végzettséggel, 2 diplomával, és a havi nettója 160 000 körül mozog... ennyit a végzett suliról.

Különben meg ha valami nem tetszik, mint pl egy blog, akkor azt nem olvasom, és ennyi... akit meg nem bírok, azt elkerülöm, vagy nem szólok hozzá...
ez is intelligencia kérdése...

No mindenkinek szép napot!
XD

Vacsi 2009.05.31. 18:48:18

Tekintve hogy Csusza és Sándor leírtak sok okos dolgot, én csak annyit kérdeznék kedves Czene kollégától: a fikázódáson meg a mindenkinek beszólogatáson kívül tudsz produkálni mást is? Esetleg valami értelmes kijelentést?

czene dani 2009.05.31. 18:57:27

ikszdé,remek.

Amúgy nem tudom biztos érzed te is kedves 84es,hogy kismillió regisztrációm lehet,miért pont a nevemen blogolnék.Igazatok van annyiban,hogy valóban paraszt vagyok,elnézést érte.Arról nem tehetek,hogy peti ugy jó 1-2 éve ennyire mellre szívta amikor mondtuk neki hogy akkor végülis mi lesz belőled,tanár,fordító stb.Erre peti hatalmas nagyképűséggel,oh,hát ő kimehet angliába bbchez,meg mit ugatunk amúgy is,ezután kaptam blokkot.Nem zavar,ahogy az sem ha valakik leszarnak,nem pályázom arra hogy mindenki szeressen.DE az nagyon csípte a szemem,hogy akárhányszor találkozok petivel,szólok neki,és kb hasonlókat csinál,mint amiről panaszkodott 1el előbbi írásában.Írok egy kommentet hogy végülis akkor jó lenne ha az itt hangoztatott elveket gyakorlatba is vinné,pl volt évfolyamtársakkal,nem csak vadidegen 15 éves gyerekekkel.Nem zavar hogy nem vagyunk hatalmas haverok,csak akkor adjon egy kicsit a látszatra és ennyi legyen h:bocs,nem érek rá,vagy hasonló.Ha meg ennyire nem telik,ahogy 1 éve sem,mert nem csak a mostaniról volt szó,és ezt szóvá is teszem,akkor írogasson jófajta bejegyzéseket hozzá,meg jöjjön ide az összes haverja védeni.Ez volt ide az utolsó kommentem,lehet fellélegezni meg moderálni.

psbalint 2009.05.31. 19:36:56

heló emberek na végre van valami kis élet :D ennyien csak RELEVÁNS véleményekre kell hogy válszoljanak, ej :D
a téma ismerőjeként annyit szólnék hozzá hogy a külker az nem büfészak, külkereskedésből tisztességesen meg lehet élni, max olyan főiskolára jársz ahol hülye kurvák vesznek körül (most mongyak siófoki példákat?
de ez se mérvadó mer én a sajátomon (sajátaimon) kívül minden szakot büfészaknak tekintek ^^
az meg hogy 2009ben angolul tudni mire elég, mindenki döntse el maga :D

psbalint 2009.05.31. 19:39:46

ja és senki ne tetszelegjen már a békebíró szerepében, vizsgák között úgysincs semmi érdekes, meg a czene már úgyis elbaszta hogy valaha is a benjoeba betehesse a lábát :D:D

icob84 2009.05.31. 21:51:56

csak rövid módosítás, mégpedig az, hogy szerintem egyik szak sem büfés - kivéve a valóban büfés szolgálatra felkészítőt, ha van olyan - csak egy példát írtam, amit - sajnos - sokan lebüféseznek.
Manapság úgyis az egyén talpraesettsége számít, a diploma csak egy műbőr kötéssel ellátott 2 nyelven megfogalmazott igazolás arról, hogy melyik intézményben szivattak, hány évig és azt hogy bírtad (utóbbit minősítésként egy szóval elintézik, amit még az okirat tulajdonosa is elfelejt elolvasni)

csusza` · http://csusza.blog.hu 2009.06.01. 12:55:12

Na álljunk meg egy pillanatra... Hogy a picsába ne létezne büfészak? Kakszi Lajos akkor mit végzet??? :D

Lajka 2009.06.02. 16:43:52

Csusza!
Benned nem csalódtam! Az összes komment szánalmas, de a te utolsódon igazán nagyot nevettem! Ezért szeretünk...kreatív, spontán lökött :D
Aranyos vagy! :D :D :D

psbalint 2009.06.02. 21:00:18

@Lajka: úgy látszik a formális logikád szerint az összes, vagyis a te kommented is szánalmas. egyébként pedig hadd vegyem már magamra.

csusza` · http://csusza.blog.hu 2009.06.03. 09:17:47

Na szép. Itt már mindenki olt mindenkit. Közös sörözés a BenJoe-ban szombaton?:o)

Lajka 2009.06.03. 13:39:54

@psbalint: Te mi a francot szólsz be fikagép? Azt sem tudod ki vagyok! Foglalkozz a saját dolgoddal!

Lajka 2009.06.04. 09:20:22

@Megyó/Peti/Nitro: Köszi! Egyébként szeretnék fele annyira angolul tudni, mint te! És ez a büfésszak...??? Kicsit beteg megfogalmazás... Ne foglalkozz senkivel!

psbalint 2009.06.04. 21:22:37

én is elnézést kérek! valóban fikagép vagyok, teljesen jogosan kaptam ezt a jelzőt. és egyébként pedig beleolvastam a blogodba, nagyon tetszik, főleg a bécsről szóló bejegyzés.
süti beállítások módosítása