Szomorú események

2008.11.24. 15:00

A pontos időjelzés 15:00 perc, híreket mondunk!

1. A Blaha Lujza téren az idő borongós, szállingózik a hó, a "kétszázér a karfiolt" típusú embereket éppen igazoltatták, kobozták el tőlük az ananászt mire ők: "Hát de tezsvér, nehéz munkával megtermelem a hátsó kertben te meg elveszed dicsek?"

2. Ma egy kanadai követség miatt kiürítették az egész metrót. És a Móricz Zsigmond körteret. A követség az Üllői úton Ferihegyről érkezett. Aki sejti hogy Móriczkának mi köze az eseményekhez az magyarázza meg legyen szíves.

3. Ma nekimentem egy fotocellás ajtónak. Biztos humoros látvány volt sokaknak. Kár hogy a becsapódás miatt elfelejtett becsukódni utánam.

4. A siófoki középiskolások banzájához csak annyit hogy büszke vagyok hogy ezek nem Perczelesek voltak. Elég szánalmas eseménysor, bár éltünk már meg szánalmasabbat is (Shakespeare összes rövidítve, kedves általános iskolai osztálytársunk, K.R. produkciója)

5. Azoknak akiknek még nem esett le: pénteken nem voltam Ben-Joeban. Gólyabálban voltam. Ezek szerint nem olvassátok a blogot. Ccccccöö.

6. A névmizériát elrendezendő:

  • Sanyi = W.Sándor
  • Sándor = F.Sándor
  • Sanyigabi = S.Gábor

7. Zenei blokk

Bon Jovi - Wanted Dead or Alive (1987)

8. Ma megint megúsztam egy házi leadását. Fasza vagyok :D

9. Most már eljutok tízig hogy rohadjon meg!

10. Nemsokára vidámabb, pókertémakörű bejegyzéssel jelentkezem

Addig is legyetek jók és szobatiszták!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr31785948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása