I've got tha' powa'

2009.07.01. 16:54

Szépen, 4essel sikerült lezárni ezt a félévet, kár, hogy ez egy hangtan UV-n történt… Nem baj, a lényeg, hogy végre ott hagyhatom egy darabig Pestet, hadd rohadjon egy kicsit nélkülem. Történtek idén dolgok, amik csak Pesten történhetnek: pl. egyszer mentem kocsival fel, akkor is megbüntettek amiért a saját lakásunk előtt parkoltam…

Az utolsó két nap azért jó volt, vasárnap este felmentem, és megbizonyosodtam az igazságról: net nélkül valahogy sokkal könnyebb tanulni. Ennek meg is lett az eredménye, a kérdés csak az volt, hogy töltöm el az egész napot? Ágival elindultunk shoppingolni (ami tök nyilvánvaló hogy a kedvenc hobbim), kár, hogy a 4 üzletből egy helyen sem találtam meg elsőre a férfi-osztályt sem, hiszen mindenfele rózsaszín volt, ahol meg ugye rózsaszín van az nem lehet férfi-osztály. Láttam kamu-Ecko farmert 800 forintért, ami különösen humoros volt. Ezután felmerült, hogy menjünk a New Yorkerbe a Vörösmarty térre… namost a NewYorkerről vegyes érzéseim vannak az Ezékiel 25:17 Fan Club megalakítása óta. Konkrét félelem lett rajtam úrrá hogy venni fogok valamit. Amúgy az üzlet 3 szintes, szinkentént akkora alapterülettel, mint a siófoki. Ebből 2,5 szint női, fél szint férfi részleg, ami csuszát valószínűleg sírásra késztette volna, de én kifejezetten örültem hogy csökkentek az esélyeim a tényleges vásárlásra. Ágit konrétan fél óráig csesztettem, hogy übertrendi ruhákban fotózza le magát a próbafülkében, de csak nem állt kötélnek (ez félreérthető de nem baj :D). Végül csak nem bírtam ki, és beújítottam egy pulcsit 1500-ért, ami azért is jó, mert őszre no-trendy lesz, így legalább hordhatom is!

Ma reggel kényelmesen keltem, be a suliba, jegybeír, könnyes búcsú a többiektől, aztán kényelmes séta a Keletiig.  LÓF@SZT! Rájöttem, hogy elfelejtettem egy csekket, így ¾ óra alatt az Astoria-Keleti táv helyett Astoria-Madách tér-Kazinczy utca-Rákóczi út-Keleti versenypálya várt rám. Hát Sebastian Vettel még a kanyarban sem volt, amikor én már vetődtem fel a hetes buszra, amiről a vonat hivatalos indulása után 5 perccel szálltam le. Ilyenkor tiszta jó hogy a MÁV kiszámíthatóan késik, kényelmesen fel tudtam szállni, és így még a dögunalmas pályaudvaron várakozás is elmaradt.

Sőt! A vonaton még meg is tudtak lepni! Jött egy csávó MÁV-os ingben, és egy zsúrkocsit tolt :O Rajta chips, kávé, ásványvíz, energiaital…hondom hoppá megjött az én időm! Megkérdeztem, mibe fáj az a noname energiaital: azt mondja 450 Ft. Hirtelen koffein meg taurin nélkül is elég energiát éreztem hogy pofánvágjam… de a durva az volt hogy még a csávó is szégyenkezett. A mellettem ülő ásványvizet kért, fél liter végülis csak 320 Ft volt, de szegény ember gyorsan hozzá tette, hogy neki is ég a pofája ennyi pénzt elkérni, de nem tehet mást. Akkor esett le: itt a nyár, jön a német turista, megveszi a szart sok pénzért, és full természetes, hogy a nagyvállalat faszát meg kell osztanunk fritz barátainkkal. Télen persze megdögölhet mindenki úgy, ahogy van…bírom ezt a balatoni nyarat anyagi szempontból.

Ugye aki nem tudná, múlt hétvégén úgy gondoltuk, hogy lesétálunk egyet karaokezni Aladin barátunkhoz, ahogy az elmúlt másfél évben kb. 50-szer. Ez az 50 alkalom nem volt elég a pincéreknek, hogy felfogják, hogy „törzsvendégek” vagyunk, és miután először az életben nem volt egyikünknél sem pénz, úgy b@szott ki minket a csaj, hogy csak úgy poroztunk. Nem olyan agresszíven, olyan megalázóan. Szinte már csövesnek nézett minket, „nem úgy megy az hogy beesünk az utcáról karaokezni, csak mert ingyen van.” Értem. Balázs eddig életében kb. 100-szor énekelt azon a helyen (kiválóan, teszem hozzá gyorsan), gondolom mind a 100 alkalom „beesés” volt. Agyrém. Még gondolkodunk, hogy visszamenjünk-e valaha.

Mindenkinek további minden jót a nyárra!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr701220355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása