PRE-vizsgák

2008.12.16. 14:13

24 órával vagyok életem első egyetemi vizsgája előtt, és valahogy nem tudok izgulni. De tanulni se igazán. És nem tudom ez miért van. Így utólag belegondolva az első félév sokkal többet kivett belőlem mint azt a félév alatt gondoltam. "Subconsciosly" fogyott el az erőm mindenre. Még szerencse, hogy az elején jól kezdtem, így azért elvárásaim szerint zártam a szorgalmi időszakot. A vizsgaidőszak kicsit gázosabb lesz, rohadtul nem szeretnék január 12. után tanulni...ez az UV lehetőségekre vonatkozik. Most perpill jobban érdekel a pihenés mint a félévi átlag. Mindenesetre az első etap:

  • December 17.: Irodalom  Cél:2  Vágy:3
  • December 18.: Informatika  Cél:4  Vágy:5

Wish me good luck!

Adios és jó tanulást minden egyetemistának!

Petya

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr49826159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása