Kovács András Péter klasszikusa úgy érzem megfelelő indítás bejegyzésemhez, ugyanis süt a nap, jól érzem magam és nincs semmi dolgom (ez a három persze összefüggésben áll). Na persze az időjárás nem kényeztet el folyamatosan, de összességében jó nem folyamatosan esőfelhőket látni. A másik kettő pozitívum oka, hogy néhány adminisztrációs ügyletet leszámítva hivatalosan is befejeztem az első félévemet. És ez egy furcsa harangot kongatott meg bennem. Basszus! Már megvan a diplomám egy hatoda! :O Még számolgatni is volt erőm. A BA diplomához 1800 órát kell végigküzdeni (45 percesekben számolva), gimiben viszont egy év majdnem 1000 órának - néha többnek - felel meg(!!!) Na jó persze gimiben nincs vizsgaidőszak, de akkor is ijesztő hogy 5 év alatt kb. 3-szor annyit töltöttem a gimiben mint az egyetem 3 év alatt fogok.

Más, ám szintén ehhez az összehasonlításhoz tartozik. Életem biztosan legjobb szünete, ám talán-talán legjobb periódusa is volt az érettségi és az egyetem kezdete közti szakasz. Tulajdonképpen arra a szünetre gondolok, ami május 8.tól szeptember 8-ig tartott. Alapból jó volt, hiszen nem sokszor adatik meg az életben egy ilyen hosszú pihenőidő, de ehhez hozzájött az a tény is, hogy ez egy olyan szünet volt, ami csak az érettségizőknek van. A nyári szünet gagyi, tele vannak az utcák, a parkok porontyokkal (pláne itt Siófokon), a TV-ben meg semmi extra. Nem mintha nem szeretném a nyári szünet önmagát, de összehasonlíthatatlan azzal, amikor május 20-a környékén lementünk fürdeni a hűvöskés Balatonra, és sehol egy élő vagy halott ember vagy állat.

Amire ezzel rá akartam világítani az az, hogy egyáltalán nem bántam meg, hogy így vettem fel a vizsgáimat. Egy hét szünet semmire nem elég, pláne ha hozzáveszed a lelki terhet amit egy jövőbeni vizsga jelent. Napról napra érzem a kipihentséget, és megnyugtat a tény, hogy még 3 hetem van a sulikezdésig. Meg ki tudom használni olyanokra az időmet, mint póker, guitarhero, ben-joe. Ajánlom hogy használjátok ki ti is.

Őőő...szerintem megyek vissza aludni :D

A vizsgázóknak sok sikert!

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr64887454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása