A halál 2 és fél órája...

2009.01.22. 18:06

Vasárnap este. Nyolc óra elmúlt. A nap már rég lement. Mit is csinálnék? Ülök a gép előtt, de azért a TV is be van kapcsolva háttértelevíziózás gyanánt. A gépen megy minden szokásos. MSN, egy Firefox ablak megnyitva, és pókerezek. 3 asztalon játszom, abból kettőn nagyon jól állok, lassan a fizetős helyekre érek. Szép nagy összeg lehet kilátásban. 9-kor pedig kezdődik az amerikai foci a Sport1-en. A két főcsoportdöntő (gyakorlatilag az elődöntő) egymás után. Azaz a két meccs várhatóan hajnalig eltart, meglesz a szórakozásom.

És akkor megtörtént. Egy gyors kattanás volt az egész. Sötétség. Csend. Félelem és reszketés. Aztán a gyors reakció: kurva biztosíték! :@ Szó szerint a sötétben tapogatózva botorkálok a biztosítékos dobozhoz, ahol beüt a rémálom. B@sszameg...áramszünet van...

Kevés rosszabb hír jöhetett volna. A család már készülődik, gyertyák begyújtva, zseblámpák beizzítva. "Na, ma korábban lehet lefeküdni aludni" Kilenckor? Az nem korai, az embertelen. Mit csinálok a megszokott éjféli lefekvésemig? Sőt! Tudok egyáltalán valamit csinálni??? Az ember alapvető dolgait sem tudja már elintézni áramszünetben. Még olvasni se tudtam :S
De ami sokkal rosszabb, el fogok bukni egy csomó lét pókeren, nem látom az amerikaifoci-meccseket, és még le is kell feküdnöm kilenckor?!?! Céltalanul bolyongok egy zseblámpával a kezemben, benyomok egy kis kaját úgy hogy a bal kezemben a villa, a jobban meg a lámpa, lefürdök a tök sötétben, szinte már esőtáncot járok az áramért. És akkor eszembe jut. Ott a laptop. Anyám gépe elég régi, egy órát is nehezen bír ki az aksija, de legalább csinálok valamit.  Megnéztem a Shop-Stopot félig, aztán az aksi jobb létre szenderült. Befeküdtem az ágyba, megbirkóztam a gondolattal hogy aludni kell...a biztonság kedvéért azonban felkapcsoltam az összes lámpát, hogy ha "megjön" az áram, rögtön tájékozódjak róla.

Este fél 12. Mondhatnám, hogy az igazak álmát alszom, de valójában forgolódom, és szorul a gyomrom. És megtörténik. Az összes lámpa kigyullad, én pedig mint Michael Phelps vetem ki magam az ágyból és kapcsolom be mindkettő masinát. Megtapasztalom, hogy 10 dollárt vesztettem pókeren, ahelyett hogy akár százakat nyerjek, illetve lemaradtam az NFC döntőjének első 3 harmadáról...

Mégis sokkal boldogabb voltam, mint egy órával előtte...
Újraindult az életem...

 

---This post was based on a true story---

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr97896068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CB 2009.01.24. 12:32:15

Vagy még rosszabb: a Dallas vagy a barátokközt közben megy el az áram. Horrrrrrorrr!
süti beállítások módosítása