Spring break - enjoy children!

2009.04.18. 16:32

A cím derék Amerikai kultúra tanárom, Stan Ward agyszüleménye, de ennél jobban nem hibázhatott volna rá a lényegre.

Szóval bár nem szeretem az ilyen "mi-történt-velem-a-héten" bejegyzéseket, de ez a szünet (amit önhatalmúan meghosszabbítottam) egyszerűen túl jó volt. Szóval kedden este már haza is jöttem, és egy kiadós alvás után szerda este már az Amigoban találtam magam. Balázs utalványát beváltottuk pizzára, sörre, meg biliárdra. Inkább át-transzfereltük magunkat a Ben-Joeba, ahol Csuszával, Balázzsal (ezt a szót hogyan kell leírni? :S), és a kötelező résztvevő Lacival még húsvét előtt igazi nyári bulit varázsoltunk, elfogadható mennyiségű sörrel, és túlzott mennyiségű kreténkedéssel és nyerő vesztőgéppel. Rohadtul várom már a nyarat, az eddigi években a szép tavasz után nem sok extrát jelentett a nyár, most egy büdös, nagy, szar (egyre jobban utálom Pestet) város után elképesztő örömöt nyújt a Jókai-park vagy a Petőfi sétány.

Pénteken osztálytalálkozóra voltam hivatalos (ez amolyan 10 hónapos találkozó volt). Tök jó lett volna, csak Alíz kedvesen megsózta Vacsi tonikját, amibe én is belekortyoltam. Ez olyan szinten szétvágta a gyomromat, hogy még most ahogy írom is émelygek.

A lightosabb szombat után húsvétvasárnapra csusza kiinvitált Földvárra, hogy ott pókertevékenységben vegyek részt. Elkértem a kocsit, majd egy tartós bolyongás után odataláltam a Pub-Likba. 50/50-es cash volt, én 5000ért szálltam be és meglepő módon ennél mindenki kevesebbet vett. Természetesen az első két órában röpködtek az all-inek meg a reloadok. Nem akarok belemenni a részletekbe, de fél 11-kor már csak 2 gondolat járt a fejemben: 1. soha többet nem fogok vidéken cashezni, annyira értelmetlen játék ment; 2. egy nagy kasszát akartam nyerni hogy egálban kijöjjek és takarodjak a francba.
Aztán elindult a játék: 11 után sorra nyertem a többezres kasszákat, csusza 10 percenként kinézett, kérdezte mennyim van, az én válaszaim pedig: 10, 13, 18, 22, 25, 27, 30, 33 voltak. Aztán a vége nem jött össze, de 26ezer forinttal büszkén szálltam ki a játékból 2 órakor.

Miután 3-kor sikerült lefeküdni is, a másnap 10 órai kelés nem esett túl jól. Felhívtam Balázst: "húsvét hétfő van, megyünk locsolni!" Először elküldött a francba, de dél környékén csuszával együtt kijelentették: 4-kor találkozzunk, gyere kocsival! Hmmm...délután 4-kor, szóda híján elindultunk locsolni. Szerencsére a PiazzAttila éjjel-nappalijában még volt a készleten, és nekivágtunk. Volt minden, részletezni se időm se kedvem nincs nagyon, de asszem baromi jól szórakoztunk. Csusza GPS-szerkezete nagyon jól működött, olyan jó útvonalat tervezett, hogy csak Siófok és Szabadi területén belül 35 km-t autóztam, ami ötletem nincs hogy jött össze. Este 8-ra aztán elfogyott a szóda meg a locsolható lányok is, aztán pirostojással gazdagon hazavonultunk.

De hopp, idő van, legközelebb folytatom...

=== TO BE CONTINUED ===

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr911072868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása