tiszta fasza az elmúlt hetem...

csütörtökön almahámozás közben (almáspite <3) elvágtam az ujjamat, de nem ám úgy hogy csak úgy, hanem levágtam egy darabot az ujjamból hússal együtt...

pénteken belebikáztam egy viakolor-szegélykőbe, ami 10 centivel volt kijjebb rendeltetésszerű helyénél. Alízék ezt hangos kuncogással reagálták le, de amikor látszott hogy a nagylábujj-körmöm ketté van törve, és folyik a vér, már inkább a ki visz haza volt a reakció...

szombaton nagy sztorimagyarázás közben belenyúltam Zotyi cigijébe, de úgy hogy az gyakorlatilag el is aludt, a parázs meg még gyönyörűen sercegett a bőrömön...

vasárnap meg a változatosság kedvéért 10 percig vérzett az orrom...

úgyhogy a környék vámpírjainak (és főleg szúnyogainak) üzenem, hogy kifogyott az anyag...

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr281273305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása