Honorable mention

2008.12.01. 20:29

Üdvözlégy!

Rájöttem, hogy nagy sietségemben kifelejtettem bár dolgot hétvégi 'recap'emből:

Köszöntések

Mióta megindult a blog, nem nagyon törődtem ezekkel a dolgokkal, úgyhogy ezúttal szeretném bepótolni!

  • Vacsi! Boldog második X-et!
  • Martina! Boldog második X-1-et!
  • Boldog névnapot a Katáknak, Virágoknak, Andrásoknak!
  • Előre is boldog névnapot a Vivieneknek, Melindáknak, Barbaráknak valamint Miklósoknak!

Az év videója választás komoly esélyese

Bár biztos van olyan aki már találkozott eme gyöngyszemmel, azonban ez annak is 'öröbódottá' aki már látta. A háttér. A számot Justin Timberlake és az amerikai humorista Andy Samberg szerezte/adja elő a Saturday Night Live nevű paródiaműsor részeként (a műsorról annyit érdemes tudni hogy 34 éve minden szombat este 11-től éjfélig ez megy az NBC-n, a nézettség ennek ellenére az egekben; valamint olyan sztárok kezdték itt a pályafutásukat mint Chevy Chase, Bill Murray, Adam Sandler, Chris Rock, Will Ferrell, vagy éppen Mike Myers.) Na de no more kertelés:

 

Hát Justin Timberlake munkásságát eddig is tiszteltem, de ez mindent felülmúl.

Magyar pókersiker

Ha már az én pókerkalandjaim nem hatnak meg senkit, akkor itt egy sikersztori. Turmezey Péter "twirlpro" nyerte a vasárnapi Sunday Milliont, kereken 8000 játékost megelőzve, $196000-t zsebre téve, és dicsőséget hozva Magyarországnak. Lehet fújjogni, lehet irigykedni, benyögni hogy mákja volt de én meg azt mondom: utána lehet csinálni. Persze hogy mindannyian örülnénk ennyi pénznek, de én mégis örülök a sikerének. Well played, Peter!

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5798577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása