hiatus...

2009.04.29. 00:52

Millióegy bocsánat, de mostanában elég zűrzavaros az élet maga, hát még a blog körüli dolgok. Állandóan azon kapom magam, hogy van egy jó téma, tökre elgondolkozok rajta, felírnám, aztán másnapra (volt már olyan hogy aznap estére) elveszti az aktualitását, ha meg nem, akkor elfelejtem, stb.

A lustaságomat amúgy is kéne vmivel kezelni, de most van még pár rossz összetevő.

Családilag: eladtuk az akali nyaralót. Azoknak, akik nem tudnák, gyakorlatilag ott nőttem fel, legalábbis 6-14 éves korom között minden nyáron ott töltöttem 2-3 hetet. Igazából azért volt rossz mert még a papáéké volt, és mindig azt vizionáltam hogy majd az unokáimat is odaviszem, vagy legalább munka utáni hétvégi megpihenésbe mehetek majd oda.

"magánéletileg": erről úgy konkrétan nyilván nem fogok beszélni, bár megint gazdagodtam pár érdekes tapasztalattal...de ami mostanában kiverte a biztosítékot, az az iwiwes vélemény-nyilvánító rendszer. Lényege, hogy ismerőseidet (ez fontos! CSAK ismerőseidet) hét szempont alapján 1-5-ig osztályozhatod. A trükk az egészben, hogy aki az osztályzatot kapja, csak a végeredményt látja, magyarul azt nem tudod józsi mit gondol rólad, aki pedig szavaz, az az "eredményt" nem látja, nehogy ez befolyásolja a döntését --> ergo csak az őszinteségnek van értelme.

Namost. Azt még elfogadom, hogy az első pár szavazat alapján szépségre 1-est, kreativitásra meg 3-ast kaptam...de az hogy a humor is 1-es, az ízlésesség meg 2-es, az már inkább a nevetőfunkciókat indította be. Komolyra fordítva tényleg nem érdekel ez az egész cumó, amíg jó sokan ki nem fejezték véleményüket, csak poén, hogy egy pár ismerősöm eljön az adatlapomra, hogy elmondja: csúnya, ízléstelen, poéntalan ember vagyok. Most hogy így belegondolok egy TB lehetett...

Továbblépve hátravan még a legnagyobb problémám: a suli. Na igen, mindjárt vizsgaidő-suck, ami jelen esetben egy minőségmegjelölő elnevezés. A legtragikomikusabb az egészben, hogy még el sem kezdődött, máris megbuktam egy tárgyból. Bemegyek aztán beíratom az egyest, és már nyáron elkezdem majd olvasni a kötelezőket (ez az angol irodalom 2.) mert nem hogy tanulni nem fogok tudni rá, hanem a kötelezők sem lesznek kiolvasva... ráadásul ez az egész májusi vizsgaidőszak szarul van kitalálva, remélem addigra lesz valami időjárás-változás, mert ez alkalmatlan a tanulásra...

De zárom is soraimat, mert megint éjjel 1 és azt se tudom mennyi mindent felejtettem el megcsinálni ma...pápá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr311092778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása