2008...először

2008.12.18. 22:10

Már amikor elkezdtem a blogot november elején, úgy gondoltam, hogy mekkora poén lesz már az év végi összesítés, hogy egy postba összesűríthetem az évemet. Hogy ezt miért december 18-án csinálom? Egyrészt azért, mert azóta meggondoltam magam az egy postos összefoglalásról, mert egyszerűen nem bírom összefoglalni egy postban :D Másrészt azért mert még tartogatok meglepetést az évre ezzel kapcsolatban. Harmadrészt mert 2008 tanulmányi szempontból már véget is ért, és mivel ez volt a legstresszesebb, gyakorlatilag úgy érzem magam, mint egy szabad madár.

Apropó:

Lynyrd Skynyrd - Free Bird (1973)

A két vizsgám felemásra sikerült, no itt most nem arra utalok hogy az egyik olyanabb lett mint a másik, csak arra hogy mindkettő furcsa reakciókat váltott ki. Az irodalmon végülis teljesült az álom, a 3as, bár a doga megpillantásakor automatikusan 2esre váltott a jelző. Nem is értem hogy tudtam megcsinálni (kívülálló segítséggel persze). A számtek ehhez képest mazsola volt, bár előzetes elvárásaimat túlszárnyalta.

További évösszesítésekkel még jelentkezem.

Bis denn!
Peter

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr76830283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása