A nagy blogszakadás...

2009.09.14. 14:02

Sziasztok kedves olvasók így az utolsó alkalommal.

Na igen, a mai naptól kezdve nem fogok erre az oldalra írni. Ez azonban nem jelent teljes megállást. Ahogy Magyarország is volt 3 részre szakadva, most én is azt teszem. Egyrészt azért, mert már ezt a blogot képtelen vagyok abban a formában feltartani, ahogyan eredetileg megterveztem.

Az elmúlt kb. 1 hónapban 2 dolog is történt, ami szarul érintette ezt az oldalt.

Egyrészt: megtaláltam a Facebook-ot, ami egy 1000x jobb alternatíva mind a vélemények megosztására, mind az iwiw-re (pláne hogy 13-14 évesek nem nagyon értik meg a kezelését, így nekik marad a myvip...), így úgy gondolom, ha ott ismerőseim vagytok (ha meg nem akkor jelöljetek be, vagy regisztráljatok ha még az sincs meg) akkor ígyis-úgyis találkoztok majd - sokszor kritikus - véleményeimmel.

Másrészt: sikerült megoldanom, hogy ne kelljen többet pókerről olvasnotok, azt ugyanis elköltöztettem egy témába illő oldalra.

Igenám, csakhogy ha ezek nincsenek, akkor nem sok értelme van, hogy a havi 1 értelmes postért itt porosodjon az oldal...úgyhogy csuszával úgy döntöttünk, hogy inkább közös nagy blogba fektetjük maradék erőnket, lehetőleg rengeteg vendégblogger szereplésével. Az, hogy ő feláldozza-e a blogját, vagy újat kreálunk, az a tervezés fázisában tartózkodik.

Így tehát búcsúzóul összeállítok egy listát, ha véletlenül mégis idetévedtek, hovatovább':

csusza.blog.hu
totyi.blog.hu
www.facebook.com
www.pokerarcok.hu/blogok - és itt keressétek ki az enyémet vala :D

Addig is örültem, hogy írhattam nektek, és örülök hogy még fogok is!

Szeretettel/Tisztelettel/Utálattal/Megvetéssel,

Medgyesi Péter


 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr221381076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása