Karácsonyi hangulatos szép jó délutánt!

Visszaértem Siófokra, és ezáltal az év baráti és bulitéren messze nem ért még véget. Következzen most egy kis naplófeeling:

Péntek: A hazaköltözés napja. A csúcsforgalom és a kocsi ékszíjproblémái miatt elég lassan érkeztünk haza, mire gurultunk be a garázsba, Bazsi már azon problémázott hogy megyek-e BJ-be. Én mint az állat mentem is, ám mivel szombaton tanítás volt, elég mérsékelt volt a létszám. Szerintem többet csocsóztunk mint általában egy hónap alatt, ám éjfél körül így is eltávoztunk.

Szombat: Szombaton se erőm, se energiám, se egészségem, se kedvem nem volt hogy lemenjek. Hmm. Mit is lehet szombaton csinálni ha nem bulizni? Megasztár! (természetesen nem néztem, ez az egész rész Tötyi, Siófok legnagyobb Megasztár-, és egy Tóth Lüszi-rajongója miatt van itt) A kedvenc hírem az egész hülyeségből:
"Tóth Lüszit csúfolják osztálytársai"
Hát nem tudom. Ha nálunk, a Vak Bottyánban lett volna ilyen nevű képződmény, őt nem csúfolták volna, ellenben havonta került volna be a kórházba 8 napon túl gyógyulóval, és úgy a 4. általánost se nagyon érte volna meg :D

Egyébként az egész fost Kovács Viktor vagy ki a faszom nyerte meg, nem baj, csinálhat egy albumot Fenyő Miklóssal, nélküle úgysincs karácsony.

Vasárnap: Délután 3-kor írt Csusza hogy aranyvasárnap tiszteletére nézzünk le a karácsonyi vásár és forraltbor áruldába. A sebesség a helyén volt, vagy este fél 9-kor már ott is voltunk :| Csatlakozott Bazsi is, és mivel Csusza legnagyobb meglepetésére vasárnap este 9-kor nem volt nyitva semmi ("Vazze aranyvasárnap van, legyenek má' nyitva!"), így maradt a forralt bor és egy kis rögtönzött karácsonyi előadás a rögtönzött karácsonyi színpadon. Volt egy darab néző, rajta is "security" felirat volt, és nem tetszését nyilvánította ki a "legalább a lámpákat lopjuk le" című darabunk iránt.

Éjjel még 20. lettem az igen hangzatos PokerStars World Blogger Championship of Online Poker versenyen, 215 gyenge amerikai dollárt begyűjtve.

Hétfő: az előző esti hajnal 4-es lefekvés után délután 3-kor kezdődött a napom. A Juhászba vánszorogtam be laptopvásárlás ügyében. Útközben "BenJoe Miki"vel találkoztam, az üzletben pedig természetesen Csusza próbált egy szerencsétlen vevőre rásózni egy működésképtelen PC-t. Adta az infót, hogy Tötyivel épp indulnak le a TESZKÁÓÚ-ba bevásárlást intézni. Csatlakoztam hozzájuk, és mint a siófoki bloghadosztály, csak úgy szórtuk a bloggyanús megszólalásukat. Tötyi a szóviccekben volt erős, elsütött vagy 12 erős löketet. A kék-fehér csíkos bolt előtt rögtön egy halsátor helyezkedett el. Felmerült, hogy bemegyünk guppit venni. de inkább a fűtött belső tér mellett maradtunk. Itt volt rózsaszín, rázásra önmagában remegő kisdisznó, hangátalakítós rohamosztagos-sisak 13ezerért, éneklés helyett 25000 Hz-en visító mikulás, meg ami szem-szájnak (szerszámnak) ingere. A gépjármű leparkolása után még egy forralt borra is futtotta, majd hazabattyogtunk. És még a napnak sincs vége , nemhogy a hétnek.

Legyetek jók, és élvezzétek a szünetet amíg lehet!

Búcsúzom: Én.

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr20837039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csusza` · http://csusza.blog.hu 2008.12.22. 23:24:49

És én meghágtam az összes remegő plüsst!:D

csusza` · http://csusza.blog.hu 2008.12.22. 23:30:42

Amúgy meg nem is volt működésképtelen az a gép, csak oprendszer nem volt rajta :D nem ugyanaz :D

Tötyi 2008.12.23. 14:48:59

Hallod Megyó, Kabbe a Tóth Lüszim :DDDD..... A bejegyzés idevonatkozó része miatt legközelebb még agresszívabb leszek vezetéskor :DDD...
süti beállítások módosítása