január

Címkék: póker 2009

2009.02.03. 20:17

+30k

Mi az isten, kérdezhetnék páran, néhányan legyintenének, és van aki elismerően bólogatna. Aki az első kategóriába tartozik, bizonyára szomorúan konstatálja, hogy bizony pókerről lesz szó. Nem szoktam újévi fogadalmakat tenni, de idén volt egy, mégpedig hogy a blogra minden hónap végén felteszem a havi összefoglalómat póker terén. Ez az első, a hónap elejét tekintve lehangoló, ám biztató eredménnyel.

Részletezve:

online tour: +28000 ez az aminek a legjobban örülök, itt fejlődtem a legtöbbet, most már átlag alatti játékkal és átlag alatti szerencsével is képes vagyok pénzbe érni. (42 verseny)

online cashgame: +10000 az már elég szépen körvonalazódik, hogy a gyengébb oldalakon a 10 és 25 centes nagyvakú cashgameket is meg lehet gyilkolni. Ez a legnagyobb tanulság amit levontam a januárból, hogy nagyobb oldalakon ezentúl inkább tour (Stars, Party, Full Tilt), kisebb oldalakon cash (Everest, Titan, bwin). (Kb. 3100 leosztás alapján)

élő cash: -8000 hmmm… januárban összesen egyszer pókereztem élőben. ez ugyan botrányosan kevés, de Siófokon a póker kb. ilyen botrányosan alacsony szinten van. Inkább tourokon szeretnék a jövőben elindulni, bár tudom hogy bőven vissza tudom hozni cashen is azt amit elbuktam. Csak 2 parti bizonyítékul:

nálam J10s (egyszínű bubi-tíz) flop előtt emelek, van pár megadó. Közben beszélgetés arról hogy kinek mi a kedvenc lapja. Én bemondom hogy nálam olyan lap van, amit mindenki szeret. Gida, az asztal messze legjobb játékosa rögtön mondja hogy biztos AA vagy J10 van nálam. flop J34, berakom az emelést (kb. 800 forintot), mindenki dob, kivéve az osztó helyén ülő hal, akinek annyi lövése se volt a játékról, mint egy marék porcelánlepkének. Mivel előttem már csak 1100 maradt, azt vakon betettem a turn előtt.  Turn 7, amivel már egy pikk és treff színhúzó is lent van (nálam J10 pikkből van). A hal megadja, és mutat A6 különböző színűt két piros lapból. Megadta a flopon Ász magassal húzó nélkül, turnre lemákolt egy lyuksor-húzót, és még így is csak 6 outja volt (akik annyira nincsenek bent a pókerben, ez kb. 13% esély nyerni) Persze mondanom sem kell hogy megnyerte a partit, amivel kb. 4000 forinttal jártam vele rosszabbul.

A másik parti címszavakban: nálam KQ szintén pikkből, emelek, visszaemelnek rám, megadom (kassza 1400 ft) Flop 10-J-3 én check ő 500 én visszaemel 1500 én call (kassza 4400 forint) turn Q én allin 4200 ő instacall mutat AK… ezt lehet hogy szarul játszottam, majd még Gézával értekezek, de szerintem ő is nagy hibát követett el, mindenesetre ez egy 13000 forintos lapütközés volt. Életem legnagyobb kasszáját tehát elbuktam, ha azt behúzom, simán zárhattam volna +40k-ban a hónapot.

Így viszont kénytelen vagyok a postot bezárni,
sok szerencsét mindenkinek februárra,
Nitro

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr50920988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása