Börz-déj

2009.02.28. 22:34

Na megint sikerült egy hétig nem blogolnom, millió elnézést.

Szóval igen...megtörtént. Kiléptem a tinédzserévekből. De azért a blogolást nem hagyom abba, mert azért sok minden nem változott.

Megünnepeltem másodszor is a szülinapomat, ezúttal, csendesen, visszahúzódóan, ahogy csak én tudom :D Volt harmadik felvonás is, mivel Tötyi blog-példaképem felépült súlyos sérüléséből (mégpedig hogy hosszában eltört a sípcsontja), és az utó-utó-szülinapomat összevontuk az ő végre-felépültem bulijával. Most mondhatnátok hogy egoista vagyok a szülinapommal, pedig a rekordot ezután is Kónya "Dallas" Balázs fogja tartani azzal, hogy 2007-ben 8 napig folyamatosan ünnepelte a névnapját.

Tiszta szar volt ez a hét amúgy is. Minden tanár beteg, vagy nincs kedve megtartani az órát, így összesen 9 órám volt ezen a héten. No nem kell virtuális lándzsákat hajigálni rám, nem bánkódom emiatt, csak mégis ez olyan, mint amikor jópár éve a Sió-Eckesnél dolgoztam, és néha órákat kellett arra várni hogy hazamehessünk, amikor már rég végeztünk a munkával. Tudtam hogy ezért a várakozásért is jár 450 Ft óránként, de azért mégis jobb lett volna valamit csinálni. (Remélem értelmezhető volt az analógia.)

Kedden voltam pókerezni az Aréna Plázában. Olyan a pókerklub, mint az álom. Na jó ez csúnya túlzás, de pont olyan volt mint amilyennek elképzelem. Vastag padlószőnyeg, 10 asztal, "private game"-terem, körben LCD tévék, beépített bár. A verseny is elég jól sikerült, 117 indulóból 7. helyen jutottam a 3 fordulós verseny 2. fordulójába. Folytatás jövő héten.

Aztán volt csütörtökön sietős majdnem vonatlekésés, majd hazautazás SanyiGabival, aki dániai körútját szakította félbe azért, hogy hazautazhasson velem Siófokra.

A péntek-szombati buli után aztán jött a vasárnapi banzáj, azaz egy lan-partynak álcázott ökörködés. Doki és a házigazda Laci mellett ezúttal Bulázs és Csusza is tiszteletét tette. Mivel laptoppal érkeztünk, ezért az eredeti, jó öreg (5 éves) Call of Duty volt a tesztalany. A játék mellett fontosabb volt, hogy Balázst valahogy kiiktassuk, mivel egész nap baromságokat beszélt torokhangon, és ez kifejezetten idegesítő, akárcsak Doki, bár ez nála szériatartozék. A játék elhúzódott, és így lekéstem (le akartam késni) az utolsó vonatot, így holnap a hajnali órákban fogok Budapest felé szivárogni.

Szép estét!

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr37965289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása