június

2009.07.06. 01:35

+75 plüssmackó!!!
(2009: +176 plüssmackó)

Na ezt varrjátok össze öcséim! :D Átléptem a minimálbért, és ez zsír, de mivel ez már APEH territory, muszály volt pénznemet váltanom :P

Az igazság az, hogy kezdem azt érezni, hogy jó vagyok, és ez jó érzés. Akármiben. Túl pesszimista az életünk amúgy is. A blogok (az enyém is) mind arról szólnak hogy most "Without Love©", meg drága-a-sültkrumpli-a-börger-kingben, meg állandóan esik az eső. Ha meg most itt nyíltan leírom hogy pókerben fasza gyerek vagyok akkor rögtön nagyképű leszek :D Na szép a világ. Egyébként szoktam részletezni hogy miből áll össze a nyeremény, de most leginkább onnan jött, hogy jól választottam játékot, és magamhoz méltatlanul türelmes és törtető voltam. Az tök vicces volt hogy június 30-án leültem EGY darab 400 indulós versenyen, és azt mondtam még mielőtt elkezdődött: "Most pedig ezt megnyerem". És úgy ahogy van 7. lettem, de ez szinte győzelemmel ért fel, mert 100%-ig mindent megtettem a győzelemért.

És ami ennél sokkal fontosabb, júniusban megszületett az első magyar WSOP karkötő, Bélabácsi révén, aki 70 000 plüssmackót nyert, tehát őfelőle inkább érdeklődik az apeh :D

És a mostantól remélhetően uralkodó optimizmus jegyében:

U2 - Beautiful Day

Na legyetek ti is optimisták! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr521228925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása