Train kept-a Rollin'

2008.11.19. 22:56

Kiscséripusztán 10 percet várakozós jó estéket kívánok!

A Magyar Átbaszó Vasútvonalak jóvoltából ismét sikerült abszolválnom a Budapest-Siófok távolságot 3 óra alatt abszolválnom, mert most itthon vagyok. Amúgy vidám hangulatban töltöttem a 3 órát vidám prog-infósok körében, akiknek egy fárasztó hét (=3 nap) után is volt erejük egymást baxtatni a következő kérdésekkel: "Hány dimenziós az a kocka, amelyik testátlója a beleírt kört 3 részre vágja?" A megfejtők között kisorsolunk egy latex búslakodót.

Haza jöttem OKa a Perczel-napOK :D A favoritjaimat sajnos nem tudom megosztani veletek, mert kampánycsend van (ez a szó amúgy egy oximoron, mert ha a kampány csendben van akkor nem kampány - de nem traktállak benneteket filológiai problémákkal). Ez rendkívül muris lesz, egyrészt mert megcsodálhatjuk a kampánybeszédeket, remélhetőleg VIP-székből :D Másrészt remélhetőleg a tavalyi végzősök közül jópáran összeverődünk, hogy mi is megtartsuk a magunk ünnepét, esetleg egy újraszavazással :D

Más. Tartozom Csuszának egy bocsánatkéréssel. (Egyébként a más és Csusza ilyen közel helyezése abszolút véletlen) Elnézést hogy egy hétvégén Kónya Balázzsal közösen hozzávetőlegesen 643-szor a "Szexi tanárnéni" című szösszenetet. Ezennel megígérem, hogy a hétvégén egyszer sem fogom kérni.......mivel nem leszek itthon. Úgyhogy ezennel a 643 kérés rám eső részét átruházom. Egésségtekre!

Ja és tartozom egy reklámmal is: http://csusza.blog.hu/
Cserébe csak annyit kérek hogy rakj ki a linkfaladra és én is kirakom az enyémre MÁR HA segítesz megcsinálni :D Ahogy a művelt angol mondaná: Fair trade.

És íme bejegyzésem címének copyrightja, életem első youtube-beágyazásával :D

Aerosmith - Train Kept A Rollin' (1974)

Ugyanez Rock Band-ben xD

Ennyi voltam most, később még leszek, még többel :D

u.i. Buláááááázs!!! Megvan melyik italra gondoltál. Asszem úgy hívják: Fütyülős :D

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr95778693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

icob84 2008.11.20. 15:33:07

...Na vééégre sikerült! vagy 10 percig próbálgattam h milyen felhasználónevet találtam ki magamnak ide az inda pass izére... amint látod sikerült, ja Sándor vagyok különben. no csak azért szólok hozzá, mert nincs ilyen üzenőfalad vagy mi, és találtam egy extrémmód fontos videót, amit lehet hogy már láttál, de big-nagy-groß ötlet szerintem. Szóval ha szabad ilyent én azt most belinkelem... ilyen Guitar Hero-val van kapcsolatban a dolog, amiről még mindig nemtom mi is pontosan, de ezt mindenképp meg kell nézned, és úgy gondolom, hogy az ember meglehetősen sűrűn látogatja a saját maga által kreált internetes helyet, vagy helyiséget, ugye ez elég elvont meghatározás, de nem vagyok hajlandó kiírni, hogy bl*g, szóval nem írom hogy bl*got, és akkor ugyebár mivel sűrűn jársz erre, valószínűsítem hogy megnézed a hozzászóólásokat, bár ha pölö rövid ideig tudsz a gép elé kerülni egyéb teendők miatt, akkor lehet hogy el sem jutsz a linkig... szóval ha még nem láttad, nézd meg, tiszta érdekes, itt a link:
kerekagy.blog.hu/2008/11/20/bringas_virus
Ja, és nem vírus, sszal nem kel megilyedni és Spongyabobszerűen a kezeidet hullámzó mozgással magad mögött húzva eszeveszetten rohangászni fel s alá a szobában - vagy ott ahol a kompúter (németül tényleg így mondják ki vagy csak a tanárom nem tudja kimondani rendesen? :S tiszta bénán hangzik) található - a link végén lévő vírus szó miatt, bár nem is tételeztem volna fel efféle kissé megalázó talajgyakorlatba is beépíthető mozgáskombináció végrehajtását Rólad, csak ideírtam, mert rájöttem hogy én pl egy másodpecig bedőltem volna a becsapós linkvég aljas átverésének, de azért mire nyúltam volna az ekszit ikon vagy mifene felé, leesett a dolog, és elmémbe újra nyugodt béke költözött...
Na szép napot! Én, aki vagyok.

csusza` · http://csusza.blog.hu 2008.11.20. 15:44:41

Más?Csusza? Normálisvagy?:D Ez diszkriminatív reklám :D
süti beállítások módosítása