Back in the Saddle again

2008.12.11. 18:58

Huhh!

Amikor elindult a blogom (van vagy 1 hónapja) nem gondoltam volna hogy december 11.én még csak a 4. decemberi postom lesz és csak a második normális. Ennek oka az elmúlt 2 hét iskolai nyomasztása, lelki problémái (lásd előző post), szerencsétlenségei és szabadidő hiánya. Szerencsére most kezdek visszazökkeni pozitívba, most hogy ezen a héten 80%-ban (ami valójában 99%-nak érzek) túl vagyok. Egyébként is elég furcsa hogy a vizsgaidőszak előtt vagyunk és már csak 1 ennél durvább hét lesz (január 6-12). Ez megnyugtató.

Zenei blokk, hogy legyen vmi aláfestés:

 Apocalyptica feat. Ville Valo & Lauri Ylönen - Bittersweet (2004)

Félévösszefoglalás vol. 1.:

Hogy ha össze kéne foglalnom hogy mi történt velem szeptember 8.-a óta, sajnos a legrosszabb válasszal tudok szolgálni. Annyira semmi különleges nem történt velem, hogy azt sem tudom, hogy ment el mellettem 3 hónap. Hallottam többféle variációt arra, hogy milyen az egyetemi élet, az én három hónapom egyikhez sem hasonlítható. És az a furcsa hogy ezt annyira nem bánom. A hétköznapjaim majdnem úgy telnek mint gimi 4.ben...és azt is élveztem, nincs indokom arra hogy ezt ne élvezzem. Az hogy heti 1-szer (plusz hétvégén 2-szer) elmegyek bulizni (=inni) bőven elég. Bár úgy összeadva se csináltam sok extrát...futni kemény 2-szer mentem le a szigetre, a konditerem közeléig se jutottam, pókerezni 2-szer indultam el, abból egyszer megszűnt a pókerklub mire leértem (ez az év LOL-a szerintem), a másik alkalommal meg nem volt a pénztárcámra szabott asztal. A kötelező körökön (bölcsészbuli, gólyabál) kívül, pedig legtöbbször el se indultam.

A negatív oldala egyértelműen a betegségem volt, nagyon rosszkor jött, igazából ez határozta meg az egész otthon ülős szokásaimat. Emellett anyagi problémák is felmerültek, ennek következtében nem is vásároltam semmit élelmiszeren és alapvető beszerzési cikkeken (ABC...itt a megoldás) kívül. A második félévemben az első alatt szerzett tapasztalatok alapján biztos máshogy állok hozzá, de a sokak által álmodozott "buli minden este" hozzáállást nem tartom túl értelmesnek.

Azzal az idézettel búcsúzom, ami az elmúlt pár hetemet meghatározta:

"I have no need to complain. Life's good. Life's great. It just sucks." - Mike Matusow

p.s. megint kipróbáltam egy új dizájnt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr37817669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

icob84 2008.12.11. 22:39:53

...hát akkor hozzászólok...
1. bár én csak fősulis voltam de tegyük fel életvitel szempontjából = az egyetemmel. szóval a buli minden nap felfogás az a kolisok hozzáállása általában (nem akarok beskatulyázni senkit, de ez így van általában). Mivel én is albis voltam egész a diplomámig, elmondhatom h ez az albis élet... nem nagyon fog változni a dolog... nálam legalábbis nem változott... az albi egy plusz választási lehetőség... ha akarsz így is el tudsz járni bulizni, viszont ha nem ez a célod, akkor nyugiban is eltöltheted az időd...
2 ADDIG ÉLVEZD A HELYZETET AMÍG LEHET!!! nekem nagyon hiányoznak az efféle hétköznapok. :(
3 nos az anyagiak... egyetemista vagy... ez mindent megmagyaráz... meglátod, egy idő után úgy gondolsz X összegre, hogy abból hány rúd TESCO parizer jönne ki... (mint nálunk ez már megszokott mondat volt az albiban: " te jó ég! az már majdnem 3 rúd parizer! " :D ennek is megvan a szépsége :D
4 nem értettem az idézetet :S majd egyszer áruld el mély mondanivalóját... bár a " life" meg a "sucks" szó sejtet valamit a mondat jelentéstartalmáról :D
5 sokkal jobb ez a dizájn. :D

További szép napot!
Én (aki vagyok)
süti beállítások módosítása