Nem éppen Csendes Éj...

2008.12.30. 01:32

Boldog vége van a karácsonyt mindenkinek!

Ötletem nincs hol hagytam abba a történések elemzését. (Megvolt, lecheckeltem, már tudom) Szóval miután hétfőn hazatértünk a forralt borozásból, még hivatalos voltam a ben-joeba, Alíz hazajövetelét ünnepeltük meg minden széppel és jóval. Az eseményekhez még hozzátartozik, hogy Csuszát 5-kor láttam utoljára a Fő téren, ehhez képest 7-kor már meglehetősen illuminált állapotban kérdezte, hogy jövök/megyek-e? Asszem ezt hívják metamorfózisnak. Az este tetszetős volt, csocsóztunk egy-két kört, megittunk egy-két kört, alakítottunk egy-két polgári kört (kacc-kacc) aztán távoztunk.

24.én, Jesus von Nazareth születési napjának szent estéjén aztán lefutottuk a kötelező köröket, csinn-puff. Lehet hogy ez most nagyon ellenszenvesen fog hatni, de nekem a Karácsony évek óta az alábbiakban definiálható: 'Munka/iskolaszüneti nap, amelyen kicsit szégyellem magam, ha hajnalig netezek/játszok/guitarherozok/pókerezek/MSNezek, ennek ellenére mégis ezt csinálom.' Ez idén azzal súlyosbodott, hogy a nagy gazdasági világválság folyományaként különösebb ajándékot nem kaptam. Ez kissé mondjuk kamu, mert január eleje magasságában megkapom a laptomom, ám számítógépem eladásra kerül, nem az én pénztárcám javára. Ráadásul a laptop árkategóriája is pont a kellemetlen határnál lett meghúzva (100-110k Ft), ami azért cinkes, mert 130ezerért már ultrafasza, 5 évig remekül használható masinát lehet beszerezni, ebben a kategóriában viszont főleg kifutó modellek és/vagy irodai célokra szánt kütyük találhatók. Na mindegy, nem panaszkodni akarok, csak ez tényleg visszalépés lesz az asztali PC-m után.

25.e, egyes kultúrákban az ajándék kinyitásának napja, máshol templomba menős nap, nálunk egyszerűen csak zabáljunk-be-a-mamánál nap. Ezt készségesen meg is tettük. Ilyenkor a kedvencem az unokatesómmal elkreténkedett idő, meg a jó kis disznópörkölt :)

26. Ide az elmúlt idők legjobb anekdotája illik. Még karácsony előtt két, 13-14 éves lány beszélgetett a ben-joeban. "Fúú, jössz pénteken Voksán Virágra?" "Ááá, anyu nem enged el, azt mondja 26-a túl közel van karácsonyhoz" Hát, kedves kislány, elmondanám, hogy kurvára nem, 26-a egészen konrétan Karácsony! Én is kissé megilletődve mentem be a szokásos helyre a szokásos időben, nem Voksán Virágra, mert ez a kedves hölgyemény 1500 ft-ért inkább szopjon le, egyrészt ahhoz jobban ért, másrészt kissé tehetségesebb lehet benne mint a zenében...(ez jól esett)
Este tényleg volt egy kis karácsonyi hangulat a levegőben, de extra dolog nem történt, hoztuk a szokásos formánkat (Balázs sír és csocsózik, Csusza berúg, Tötyi ontja a bloggyanús beszólásokat, Laci kiszolgál, Miki megalázó szúrka-piszkákat ejt el, Szöszi és Nóri megbotránkoztat, Kónya Balázs betonba ágyaz embereket, Szoli hányást iszik, pont pont pont)

Ennyi lenne rövid karácsonyi feeling-beszámolóm, december 29-30-án. Amennyiben nem találkoznánk idén,

Boldog Új Évet
Alkoholban Gazdag Szilveszteri Bulit
valamint Jólétet, Boldogságot, férfiaknak Nőt, nőknek Engem
KÍVÁNOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr90844127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása