Szilveszter plusz és mínusz

2009.01.06. 13:23

Boldog búékot mindenkinek annak ellenére is hogy idén már írtam, ám mai posztom témája a szilveszter, így kéretik mindenkinek visszarázódnia szilveszteri hangulatba!
Úgy gondoltam összképet nem lehet adni, így atomjaira lebontva kell elemeznem a dógokat:

Szervezés:
Talán ez az a kategória amihez a legkevesebb negatívumot tudom felsorolni. A helyszínválasztás nyilván senkinek sem lehet tökéletes, ám sikerült a legtöbbet kihozni a -10 fokos balatonparti szellők kontra télen zárva tartó étterem kombinációjából. Azt hittem hogy gond lesz a szigeteléssel (vagy hideg lesz vagy minden gőz és gáz bent marad) de összességében a levegő még bent is egészségesebb volt, mint a Blaha Lujza tér kint. Az italkínálattal azért voltak bajok. Az eredeti hírek szerint az alkoholválaszték kimerült volna a {sör, whiskey, vodka} permutációjában, de odaérve azért szembesültem a ténnyel hogy van minden, mint a búcsúban. A bemutató jelleggel elfogyasztott tripla-whiskey, és tripla-sör után viszont már éjfélkor beütött a krach, és maradt sör, pezsgő, meg...őőő...sör...bár ez nem a szervezők hibája, hanem azoké akik felisszák előlem az összes Bacardit, majd színes ásítás formájában fogyaszthatatlan állapotban visszaprodukálják.

Emberek:
Bár sejteni lehetett, hogy most felfelé fogom húzni az átlagéletkort, azért erre nem számítottam. Ahogy Szabó Gábor kolléga fogalmazott "bazze mi vagyunk itt a legidősebbek" az azért kis túlzás, de azért a top20%-ban benne voltunk. Pozitívum volt hogy több ismerős arc volt mint számtottam rá. Kár hogy még így is a Jó a buli csak sok a köcsög tárgykörébe tartozott a kulturűlis esemény. Életkortól függetlenül azért megvalósult nagy költői hármas beosztás, ugyanis jelen voltak
Kevésbé szép lányok, Szép lányok, és Gyönyörű lányok és ezzel párhuzamosan voltak
Kevésbé szép fiúk, Szép fiúk és Buzik. (úgy érzem ezzel felértem blogírói pályafutásom csúcsára)

"Zene":
Na ez egy keresztrejtvénybe illő megoldást kíván. A zene a szilveszteri buli alatt...
3 betű esetén: FOS
4 betű esetén: GÁNY
5 betű esetén: RATYI
24 betű esetén: ÜBERFASZOMNAGYONFOSULTRÉ
És még számot kérni se lehetett...pedig Kónya Balázzsal csak a szexi tanárnénit kértük.

Incidensek:
Nyilván itt nehéz lenne pozitívumról beszélni, bár volt pár vita amin jót röhögtem. :D Valami mágikus hatásnak köszönhetően azt se éreztem olyan fájdalmasnak amikor egy Buzi tárgykörébe tartozó képződmény orrba vágott. Innen üzenném neki hogy rengeteg olyan helyet tudok mondani ahol végezhette volna nőt is igénylő fehérjevesztési folyamatát: pl. az M7-es belső sávja, a Nagykanizsa-Budapest vasútvonal sínpárja között, esetleg a befagyott Balaton jege, esetleg egy Kónya Balázs által tervezett ház még meg nem kötött betonalapzata...mindketten jobban jártunk volna. Emellett még megköszönném annak az illetőnek, aki a Balatoni rókapopulációt mentendő egy ifjú egyedet helyezett le arra a székre amire ülni szándékoztam.

Hogyha össze akarom foglalni mégis azt mondanám hogy jó volt mert

  • sikerült a mission, hogy berúgjak, mégse legyek másnapos
  • Balázs nem halt meg közlekedési balesetben (ebbe most ne menjünk bele)
  • tavalyjal ellentétben tudom, hogy kerültem haza
  • volt vízipipa
  • nem fagytam meg a hazagyaloglás során

2009-re kívánok nektek olyan bulikat, ahol nem sok a köcsög, valamint az oroszok sem lopják el a tankot, van Let's Rock sőt még esetleg "süsükapályinkát" is. Az sem árt továbbá, ha isztok anyátokra, és ha if you wanna, akkor i wanna fly over the rainbow, so high.

mert hát EZT POFÁZTAM NEEEEEEEEEEEEEEEEM???

És az sem árt ha van ilyen zene:

 Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun (1998)

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr6861305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása