Aloha!

Ismét rengeteg mindenről gondoltam írni, ezért bevezető nélkül "ugorgyunk" neki a témáknak:

Marian Cozma

Természetesen mindenki hallotta a híreket, nem kell mégegyszer leírni, de azért nem szeretnék elmenni a történtek mellett. Amikor megtörtént nem akartam a blogomból híradót csinálni, de mostanra elegendő információ gyűlt össze az áttekintéshez. Van pár dolog amit alapvetően sajnálok. Egy: egy ismert ember halála kellett az egész lavinához. Egy átlagember halála vagy ismert ember sérülése nem lett volna elég. Egy átlagember sérülése nem is lett volna hírértékű. De talán a kérdéshez az is hozzátartozik, a támadók ismerték-e őt. Én (bevallom) nem ismertem volna fel. Szerintem az emberek nagy része sem tudta, mondjuk a veszprémieken kívül. Ha tudták volna hogy ismert, vajon megtámadják? Szörnyű kérdések ezek.

Kettő: sajnálom hogy a hírekbe szinte a semmiből kerül bele Siófok, és főleg Enying. Aki a környéken lakik, tudja, igen, rengeteg a roma ott. De csak a környéken belül, Északkelet-Magyarországhoz képest az arány sehol nincs. Most pedig úgy van bemutatva a város a médiában, mint a "cigányterror" alatt "rettegésben tartott" város. Siófokról meg röpködnek a hírek, hogy itt bújkál sztojka, meg hogy tavaly nyáron mit csináltak itt párszázan. Nagyszerű. Semmi közünk az eseményekhez. Szomorú vagyok. Nyugodj békében Marian.

HoaXháború

Ez még egy szomorú velejárója a szomorú eseménynek. Utálom, már harmadszor fordul elő legalább éveken belül. Hogy miről van szó? Kb. egy ilyen üzenetről: "Ha utálod a cigányokat és sajnálod Marian Cozmát, rakj MSN-en a neved elé egy X-et és küldd tovább mindenkinek" Tényleg nem ismerős ez senkinek? Pont ugyanaz, mint amikor a rákos kislánynak gyűjtenek pénzt. Tudom, durva hasonlat, de ez a hoax pont azért lesz sikeres, mert egy igaz témáról szól. Amikor valaki kap egy rákoskislányos, vagy egy soha-nem-talál-rád-a-szerelem körlevelet, anyázva törli, kiírja iwiwre, myvipre, hogy neki bizony ne küldjenek körlevelet. Amikor MSN-en kapnak egy ilyet, mégis kiírják az X-et, és küldik tovább mindenkinek. Pedig összességében ugyanarról van szó.

Szóval én ezért nem írtam ki MSN-re? Nem csak. Amikor az eset megtörtént, én voltam az egyik első, aki megemlékezett az eseményről a személyes üzenetemben, és iwiw üzenőfalon. Mégis, amikor nem írom ki az X-et, az emberek azt hiszik nem értek egyet. Pedig én sokkal konkrétabb utalásokat tettem a gyászra.

Volt ezzel kapcsolatban egy hír a neten. Amikor először elolvastam anyáztam, de aztán rájöttem, hogy mennyi értelem van benne. Ehhez kapcsolódik. Az eset után mindenki Sztojka iwiw-jével jött, a képek bejárták a híreket. De történt ezzel kapcsolatban még valami. A képeihez szászával érkeztek a kommentek, gyűlölködő, jogos és néhol súlyosan jogtalan büntetésekről, cigánygyűlöletről, stb. Abba nem akarok belemenni hogy ezek közül melyik helyes melyik nem, de a lényeg, hogy mindenki ezt NÉVVEL tette. Mindenkinek szíve joga a saját nevét reklámozni a gondolataihoz, de egy olyan országban, ahol mindenki kitakarja szemét-száját, ez furcsa volt...

Jeremy Lusk

Ez az amit kérdeztek páran már MSN-en is. Jeremy Lusk egy amerikai motokrossz versenyző, aki 24 éves korában szenvedett tragikus balesetet. Már egy párszor bebizonyította az élet, hogy milyen ironikus tud lenni. Milliószor lehet hallani különböző orgánumokban, hogy az extrém sportok milyen életveszélyesek, mégis az egyik legfiatalabb, legtehetségesebb versenyzőnek kellett halálát lelnie munkája, hobbija közben. R.I.P. Jeremy Lusk (1984-2009)

Elkúrtam

Utálom, ha valamit elrontok. Persze ez természetesnek hangzik. Igazából ezzel azokra a hibákra utaltam, amit az ember más kárára követ el. Mert ha hibázol, és mondjuk elhagyod a mobilodat, az egy hosszú anyázással lerendezhető, de mivel utólag már nincs mit tenni, gyorsabban túl kell lépni az ügyön. Épp ezért nehéz, amikor más kárára rontasz el valamit. Főleg olyankor rossz, amikor még mentséged sincs. Én ebből a szempontból különösen rossz veszekedő vagyok. Ha bárki nekem ugrik, hogy mondjuk hogy lehetett nem feladni egy csekket, általában kijelentem, hülye voltam, holnap feladom, remélem nem kell késedelmi pótlékot fizetni. Ilyenkor általában jön a veszekedés a családdal, pedig ha rajtam múlna, tök nyugalom lenne. Ez az igazi ok amiért utálok elrontani valamit. Elég szar már önmagában ha elrontasz valamit, nyomaszt a lelkiismereted, de megpróbálod ezt nem mutatni a külvilágnak, hogy ez ne okozzon rossz tudatot neki. De ő csak szid amíg meg nem nyugszik.
Na ez történt most, amikor elfelejtettem elhozni Lacinak azt a bizonyos valamit Pestről. Egyelőre titoktartási kötelezettségem van hogy miről van szó, mert még aktuális, de a lényeg hogy rám lett bízva, hogy hozzak. még pénzt is adott, én meg nem hoztam. Egész egyszerűen még agyamban volt kb. kedd reggelig, aztán a következő, hogy a vonaton ülök hazafele, és Laci hív hogy megvettem-e. A legszörnyűbb a dologban, hogy ha a következő vonattal mentem volna haza, még ráértem volna elrohanni a cuccért. Szerencsére most úgy néz ki, hogy nem fog 3 kiló C4-el felrobbantani. Ezúton is bocsánatot kérek.

Megélhetési dohányzás???

Még múlt héten történt egy érdekes eset a CBA-ban. Békésen állok a sorban, előttem egy 35-40 közötti, egyébként magát jól tartó nő. Miután kipakolta a kosarából a dolgokat, hozzátette, hogy kér egy mentolos valamilyen cigit. Mivel az nem volt, az összes létező mentolos cigit végig nézette, hogy melyik a legolcsóbb. Első gondolatom az volt, hogy ha már dohányzik, akkor legalább spórol rajta. De aztán gyorsan rájöttem, hogy pont az ellentéte az igaz. Egy gyors analógiát használva: Ha nekem mondjuk kevés lenne a pénzem, nem Kőbányai sört, vagy kommersz pálinkát kezdenék el inni, hanem mondjuk a mennyiségen csökkentenék. Arról nem is beszélve, hogy (akármilyen hülyén hangzik) a dohányzás még az olcsóbb káros szenvedélyekhez tartozik. Ha mondjuk napi egy doboz cigit szív, akkor ezzel a 40 Ft-tal olcsóbb cigivel heti 280 Ft-ot spórolna. Ha mondjuk heti 7 helyett 6 dobozt szívna, már 500-600 forint lenne a spórolás. Na ez meg az a kategória, amihez semmi közöm, de azért jó volt ezen is gondolkodni.

Na körülbelül ennyi. Remélhetően a következő bejegyzés gyorsabban fog jönni.

Sziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr34935640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása