február

Címkék: póker 2009

2009.03.04. 18:15

-6k

Na igen. A február elég szépen kétarcúnak bizonyult pókertémakörileg.
Ha megnézzük a részleteket kiderül mire gondolok.

Netes cash: +14k

Elkezdtem a hiperagresszív játékot. Nem gondoltam volna magamról hogy egyszer így fogok játszani, de azért a hónap közepére belenyugodtam az 25$-os játékokba. "Csak" 1400 leosztást játszottam cashen, ami azért röhej mert már márciusban majdnem lejátszottam annyit. Szánalmasan osztottam be az időmet, de ennek ellenére sikerült normális mennyiségűt nyerni. Az agresszív stílus miatt sikerült lejátszani rengeteg több mint 5ezer forintos partit, nagy részét még be is tudtam húzni.

Netes tour: -17k

Hát igen. Bukó. Csúnya bukó. Szar játékkal bukó. Pont ellenkezőleg játszottam mint januárban és pont ellenkezőleg sült el. Amíg nincs értelmes mennyiségű pénz a számlámon nyugodtabban kéne játszanom. Azért már látom a fényt az alagút végén.

Élő: -3k

Ez mondjuk becsapós, mert továbbjutottam az Aréna póker 3 fordulós versenyén, de inkább úgy számoltam, mint bukott pénz. Ha a döntőben is sikeres leszek az a nyereség kategóriába fog tartozni. Március 10-én lesz az elődöntő. Kívánjatok sok sikert!

A bejegyzés trackback címe:

https://nitroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr24981494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása